 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
  
 
   
 
 
   
 
 
   
 
  
 
   
 
 
   
 
 
   
 
 
   
 
 
   
 
  
  
 
  
  
 
A Miniszterelnökség, mint Támogató által 2016. augusztus 15 - én
kiadott
A korábban használt informatikai alkalmazásokra
vonatkozóan adatmigráció szükséges. 
Az új rendszerek esetében az érintett munkavállalók
oktatását is el kell végezni, valamint az éles indulás előtt a rendszert is
tesztelni kell. 
Az informatikai háttér biztosítása érdekében az
alábbi eszközök kerültek beszerzésre: - 8 db PC munkaállomás - 2 db laptop - 7
db monitor - 18 db kártyaolvasó - 3 db A/4-es nyomtató. 
A megváltozott működési feltételekkel párhuzamosan
a működési és szabályozási keretek felülvizsgálata szükséges. Ennek keretében
az IT biztonsági és az iratkezelési szabályzat módosításra, aktualizálásra
kerül. 
A közös hivatal vállalta az esélyegyenlőségi és
környezetvédelmi szempontok betartását, a helyi esélyegyenlőségi programmal
összhangban.
